Úgy tűnik mégis előnyösebb bekapcsolt kipörgésgátlóval gyorsulgatni, ha egy Ford Mustang Shelby Cobra GT500-as izomautóról van szó, különben könnyedén a bokrok mögött találja magát a sofőr autóstól.
A brutális ütközés másodpercek alatt lezajlik a megcsúszást követően, és elég csúnyán meghúzza a szépséges Cobra oldalát az árok és a bokor!
A 2013-as Shelby Cobra GT 500-as újkorában közel 55.000 dollárt ért, de tény, hogy izomautót ennél elegánsabban nem lehet odacsapni úgy, hogy viszonylag ne törjön ripityára, de be is mutassák vele, hogy a pilótának van még mit tanulnia vezetéstechnikából!
Ugyanakkor megerősítse bennünk is a meggyőződést, hogy 650 LE-t, 800 Nm nyomatékot és a több mint 320 km/h végsebességre képes izomautót bizony nem egyszerű úton tartani.
Érdekessége a 2013-as Shelby Cobra GT500 modellnek, hogy a mérnökök újításként az addigi modellhez képest + 100 LE-vel dobták meg a teljesítményét, így ez lett három évvel ezelőtt a legerősebb V8-as. Maga mögé utasítva olyan izomautókat, mint a Corvette ZR 1 és a Camaro ZL 1 a maguk 638 és 580 "szerény" LE-jével.
Hogy miért csábulnak el a gyorsulni vágyók egy kis gumiégetésre, ahogyan a videóban is?
Mert a modell maximálisan támogatja a vezetés élményét a hat fokozatú kézi kapcsolású váltóval, rajtautomatikával, ami a kipörgésgátlót és a motorvezérlést is hivatott összehangolni. Ha ki van kapcsolva, láthatjuk mi történik.
Szerinted mit hibázott a pilóta?