Izomautók

Jó erőben a lóerő!

Így csapj oda elegánsan egy Shelby Cobra GT 500-ast!

2016. február 16. 19:40 - olimpikON

Úgy tűnik mégis előnyösebb bekapcsolt kipörgésgátlóval gyorsulgatni, ha egy Ford Mustang Shelby Cobra GT500-as izomautóról van szó, különben könnyedén a bokrok mögött találja magát a sofőr autóstól.

A brutális ütközés másodpercek alatt lezajlik a megcsúszást követően, és elég csúnyán meghúzza a szépséges Cobra oldalát az árok és a bokor!

A 2013-as Shelby Cobra GT 500-as újkorában közel 55.000 dollárt ért, de tény, hogy izomautót ennél elegánsabban nem lehet odacsapni úgy, hogy viszonylag ne törjön ripityára, de be is mutassák vele, hogy a pilótának van még mit tanulnia vezetéstechnikából!

Ugyanakkor megerősítse bennünk is a meggyőződést, hogy 650 LE-t, 800 Nm nyomatékot és a  több mint 320 km/h végsebességre képes izomautót bizony nem egyszerű úton tartani.

shelby_2013.jpg

Érdekessége a 2013-as Shelby Cobra GT500 modellnek, hogy a mérnökök újításként az addigi modellhez képest + 100 LE-vel dobták meg a teljesítményét, így ez lett három évvel ezelőtt a legerősebb V8-as. Maga mögé utasítva olyan izomautókat, mint a Corvette ZR 1 és a Camaro ZL 1 a maguk 638 és 580 "szerény" LE-jével.

Hogy miért csábulnak el a gyorsulni vágyók egy kis gumiégetésre, ahogyan a videóban is?

cobra.jpg

Mert a modell maximálisan támogatja a vezetés élményét a hat fokozatú kézi kapcsolású váltóval, rajtautomatikával, ami a kipörgésgátlót és a motorvezérlést is hivatott összehangolni. Ha ki van kapcsolva, láthatjuk mi történik.

Szerinted mit hibázott a pilóta?

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://izomautok.blog.hu/api/trackback/id/tr568396678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel Chripko 2016.02.17. 09:37:34

Pl. Nem annyira korrigálta kormánnyal az autó kitörő farát....mondjuk semennyire...

samot 2016.02.17. 09:42:12

Hogy beült a kormàny mögé!...Még reagàlni se tud,nemhogy vezetni..

kakukk11 2016.02.17. 10:11:16

"de tény, hogy izomautót ennél elegánsabban nem lehet odacsapni úgy, hogy viszonylag ne törjön ripityára, "

tény?????? :D :D :D

tényleg, maga az elegancia volt

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2016.02.17. 10:42:23

Mindent!
Ha már kicsavarta a kezéből a kormányt a 650 paci (ami, ugye gyakorlottabbakkal is megeshet), legalább a gázt vette volna el egy pillanatra! A gyorsulásnak (és a jó időnek) ugyan annyi, de tán jobb lett volna egy ekkora perecnél + 1 tizedmásodperc alatt megvan, így idő is lett volna rá.
Ja, nem árt számítani rá, hogy kikapcsolt elektronikánál ilyesmi megtörténhet.

feketebarany666 2016.02.17. 10:44:58

Semmi brutalis nem volt ebben, es ha lett volna rajta kuplung akkor nem karcolja ossze a bokorral.

Dr. Trejo 2016.02.17. 11:22:27

Mi az apja f*szának ül be ilyen autóba, ha el sem tud vele normálisan indulni? Trabant való az ilyen losernek.

elefi 2016.02.17. 13:35:37

Ausztralnak az mindegy, csak beul es tolja, esz nelkul barmit, a lenyeg hogy uvoltson es fustoljon. Rendszam megvolt? nem veletlenul EKSLR8.

degeco 2016.02.17. 15:28:56

Nem vett leckét Winklertol

conmorientes 2016.02.17. 16:29:23

Lehet hogy csak én érzékeltem így, de nekem ez egy csúnya váltáshibából származó vezetéstechnikai malőrnek tűnt. Elváltotta magát, be akarta hozni a rossz váltásból fakadó lendülethiányt, és amikor azon a fordulaton az Eaton kompresszorból származó levegőtöbblet meghozta az erőt, akkor kitépte a hátsó tengelyt a driver lába alól.

DR. Smit Pal 2016.02.17. 16:51:04

Primitiv elavult kornyezetszennyezo szemet. Bekene tiltani, es bezuzatni minden ilyen roncsot.

Cormorant 2016.02.17. 17:56:35

@DR. Smit Pal: ezt a megjegyzést honnan smittelted? :)