Az új Chevrolet Corvette Stingray Z51, a Michelin Pilot Super Sport abroncsok biztosította nem mindennapi tapadásának is köszönhetően, az egy hüvelykkel lejjebb és hátrébb került súlypontnak köszönhetően bármilyen pályán otthon érzi magát.
Ez nem is meglepő hiszen a Corvette első felfüggesztésének, kerekeinek és hatalmas kormányának köszönhetően, igazán könnyen kezelhető alacsony sebességű manővereknél, például parkolásoknál.
A 6.2 literes űrtartalom, V8-as bőséges tolóerőt biztosít minden fordulatszámon, nem kell spirituszt tölteni a motorba, vagy imádkozni ahhoz, hogy a legalacsonyabb fordulatszámon is kellőképpen dolgozzon a 455 LE és a 624 Nm.
A tesztek során a Z51-es eredményei lenyűgözőek: kevesebb mint 4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra, és a padon mért gyorsulási G erő 1.0.
Ám ennek ellenére tudjuk, hogy a Corvette Stingray Z51 nem versenyautó, hanem egy igazi izomautó, ami a széles spektrumú nyomatékleadással, és a hét fokozatú manuális váltóval inkább hatékonnyá teszi, mint fürgévé. A Z51 csomagnak köszönhetően mindenféle, manapság elképzelhető extrákkal fel lehet szerelni (teljesítmény hangolt felfüggesztés, elektronikus önzáró differenciálmű hűtéssel, opcionális magnetic ride vezérlés stb.).
Vad ízlésűeknek talán túl kényelmes lehet a sportautó, - köszönhetően a továbbfejlesztett kagylóüléseknek - esetleg feltűnhet, hogy a kormányzás kiábrándítóan semleges, függetlenül attól mennyi oldalirányú terhelés éri az első kerekeket.
Mindent összevetve a 2016-os Chevrolet Corvette Z51 egy szép izomautó, ami képes a versenypályán és a közutakon is megfelelő teljesítményt produkálni, nem mellesleg a formája és az összkép kiemelkedő hatást gyakorol az emberre, még akkor is, ha tudjuk, hogy talán soha nem lesz rá közel 70.000 dollárunk.